Jak správně odehrát protekci?
Než začnete
1) nastavte laboratoře 100% na rychlost stavby, továrny 100% na tanky
2) prodejte celou armu na domácím trhu
3) od začátku máte nezastavěné území a můžete postavit 5* - postavte 5* laborky
Postup
1) vždy po 1 kole kolonizujte dokud nebudete moci postavit budovy 1*
2) každých 5 kol prodejte celou armu až do 65 kola
3) nedělejte revoluci, zůstaňte anarchií
Co stavět?
1) postavte laborky na počet okolo 250
2) od této chvíle stavte už jen kasárny
3) 65 kolo naposledy prodejte armu a techy dejte 100% na automatizaci továren
4) pokračujte až do 100 kola stavbou kasáren
5) měli byste skončit na prestiži 38k až 43k
A co dále po protekci? (pouze pro diktaturu a republiku co se chystají dělat fašismus):
1) z protekce vylezte až budete mít min. 300 kol a to tím, že dáte 1 kolo kolonizovat
2) pošlete všechny vojáky na trh
3) až se prodají, pokračujte kolonizací po 1 kole a postavte dalších 250 laborek (celkem 500)
4) stavte dál kasárny
5) jakmile budete mít dostatek vojáků na fašismus + antiosn, dejte 25 kol kolonizovat a pak udělejte revoluci
6) udělejte antiosn (za prodané vojáky) a fašismus
7) udělejte nanotechnologie a nastavte techy 100% na sílu zbraní
8) postavte 10% až 13% vojenských základen a 5% až 10% zábavních středisek (jen repka)
9) dostavte nezastavěné území kasárnami
10) jste připraveni začít válčit
by SirIndy, verze 11
Komentáře
Přehled komentářů
Ten moment ked sa po rokoch clovek vrati k webgame, zapne repku, otvori jeho oblubeny navod, vyrobi plno vojclov a.... je vprdeli :D
revoluce
( master, 22. 10. 2007 18:39)
5) jakmile budete mít dostatek vojáků na fašismus + antiosn, dejte 25 kol kolonizovat a pak udělejte revoluci
Jak mám asi dát ten fašismus před revolucí ? LOL,anarchie s fašismem... :D
ggg
(ffdg, 22. 10. 2007 16:40)a kdy mám teda začít stavět tovarny ? když mám dost techů ( 100% od 65 kola ) a nemám tovarny ? k čemu to je za repku ?
Inchuchuna
(Lord.droL, 20. 6. 2007 13:06)
Pockat ma nesporne vyhody:
1) mas mrte cielov na drogy 3x prestiznejsich
2) mas nanotechy za zaklad, vsetky pokroky uz klesli, aspom trochu...
3) ludia co odohravali skor maju uz slusne uzemie, cize mas lepsie zisky....
Dikta
(Inchuchuna, 21. 4. 2007 11:51)nevim jestli je pro diktu vhodný aby čekala na 300 kol .. když si v ali a si dikta tak tě málokdo bude svačit .. takže je lepší vylézt z protu brzo rychle udělat antiosn prodat drogy co se vejde z toho udělat mafii a cpát tam prášku co se vejde .. to dá zemi neskutečnej boost .. já počkal a kolegové vylezli a prodávali a sou na tom o dost líp .. :-)
...
(Siafu1, 5. 4. 2007 11:24)sem to hral jak pises a docela dobry ale nevym kdy hodit vojenskej stat aby mi vůbec zbyla naka army (za rep.)
SirIndy
(xhammerx, 4. 4. 2007 1:35)Nepocitej,poslouchej instinkt ;) :) Se na me koukni jak mam repku pekne rozjetou a to jsem v protu nepostavil ani jednu kasarnu,mam 45k vojaku a 5k tanku v klidu a v pohode :)
xhammerx:
(SirIndy, 3. 4. 2007 16:08)Zkusil sis nekdy spocitat, jakej musis mit bonus do tovaren, aby stejnej pocet tovaren vyrabel vic nez stejnej pocet kasaren? V protu se toho neda realne dosahnout...
Oprava
(xhammerx, 3. 4. 2007 11:31)V prvni vete je mysleno ze stavim tovarny i v protu ;)
SirIndy
(xhammerx, 3. 4. 2007 11:30)Jedu repku bez kasaren a navzdory tvymu navodu je stavim i v protu,ma to dve nesporny vyhody,nemusim pak prestavovat a na zacatku vic tanku se hodi na tyly a vic s tim dobyjes,ma to pak o malinko pomalejsi rozjezd,ale vyplati se to o to pozdejc vic. Muj nazor je ze stavet za repku kasarny je hovadina,v protu i mimo. Stejne jako kasarny u demky to skoro nic nevyrabi ;) Takze asi tak :)
Fundak - protekce
(Sjezdovka, 2. 4. 2007 19:41)
Me se osvedcila drogova verze, je podle mne nej. Mam dve varianty, budto na ufo, nebo na vojaky. Obe varianty revo ihned, prodej vseho na domacim.
Ufo variantu zacinam stavbou zakladen na 20 procent, plus pridam neco malo laborek, ale tak na cca 4 az 8 techu za kolo, vic ani ne (komplet do vesmiru, posleze mozna napul se silou rozvedky, jak kdy). Potom uz stavim jen kasarna a doplnuju zakladny a kolotoce.
Varianta na vojaky se lisi tim, ze stavim kasarna od zacatku a zakladny az na zaver protekce kvuli lepsimu pruchodu v drogach.
Koncim cca na rozloze 1100, ale to je jedine dobre, alespon na drogy, ale i na prvni dobejvak.
Proste prvnich par kol po protekci je parada.
SirIndy
(Alvyn, 1. 4. 2007 22:53)
k te republice: nemej me prosimte za vcerejsiho :)
tak 1) revku delam samozrejme, kdyz dostavim labky, potom stavim tovarny.
2) nehorazna blbost je podle me stavet neco, naco dane zrizeni nema bonusy, ty labky tam maj smyls jen pro vyrovnavani ztraty techu fasismem.
3) protekce hrana na tanky je po 101 kolu krasne hratelna, tylama projdes koho chces a samozrejme krom tanku vyrabis i stihacky, coz ti taky zveda celkem solidne utok.
nezapomen v zakladu ma ta republika 20% na tovarny.
4) techy ktery zkoumam jsou automatizace, sila zbrani, sila rozvedky a vesmir. to uz od zacatku ti da celkem solidni zaklad.
5) dalsi techy si nakrades
6) jelikoz zastavuju naprosto minimalne (radsi si dam vic dobyvaku) nepotrebuju techy stavby.
7) to ze koncim protekci na mensi hline se stejnym utokem ma celkem peknou vyhodu, pac je z dobyvaku vic a tech 300km2 te opravdu nevytrhne.
uz to takhle hraju celkem dlouho a v zacatcich veku jsem v prvni valce daval utoky i za 600-800 hliny takze to jde :)
k tomu dikta/funda:
nemuzes mit stejnej pocet vojaku, k tomu techy a jeste vic hliny :)
mozna sem radsi hod presny cisla at vime ocem se bavime :)
alvyn - republika a tech
(SirIndy, 1. 4. 2007 11:33)
Za tu republiku, co jsi napsal, to jsou nehorazny nesmysly a vsechny pred tim varuji. Vyrabet v protekci tovarny, bez techu (navic jsi nenapsal kdy delat revo, jestli je to mysleno za anarchii celej prot, tak to je tuplem nehorazna blbost) se rozhodne nevyplati, kasarny jsou mnohem vynosnejsi. Takze u budouci repky se rozhodne drzte moji strategie.
U toho techy - s tim nemam moc zkusenosti - ale 100 kasaren te neuzivi a stavet tovarny je stejna blbost jako u repky. Navod na techa pod protekci se chystam napsat...
alwyn - dikta/fund
(SirIndy, 1. 4. 2007 11:27)
Je to taky mozne hrat takto, ale za pouziti meho navodu dosahnes taky 12k vojaku a navic mas jeste techy k tomu.
A diky vetsi rychlosti stavby skoncim na 1400km2 a ne jako ty na 1100km2. Jestli na konci odehravky stavet vojenske zakladny nebo ne je podle zvolene strategie - pokud chces hned po vylezeni z protu valcit tak ano, moje strategie pocita s tim, ze ne. Rozhodne to neni spatna strategie, ale myslim, ze to moje je lepsi. Kazdy ale at si zvoli sam.
dalsi spam
(Alvyn, 31. 3. 2007 11:58)
Predchozi postup se da dobre pouzit i za komance, s tim ze se nemusi hned delat antiosn, ale koupi se vic agentu a kradou se techy/jidlo.
za ostatni zrizeni je tech variant vic, snad krome republiky, tam to chce par kasaren (100),labek (200-300) a pak hned tovarny a na konci par zakladen a malinko zabavy
v prubehu protekce se prodavaj tanky, ale jen po malejch davkach. pak se muze rovnez krast a rovnou utocit
za techa ,par kasaren (100) pak bud vsechno do labek a na konci par zakladen a zabavy (10%). v labkach to chce delat techy, ktery se na zacatku veku dobre prodavaj - automatizace, stavba, sila zbrani a rozvedky. hodi se to pro rychle udelani pokroku, techno-farmu, pripadne prechod na jine zrizeni, kde se hodi labky.
nebo se to da hrat 1:1 labky a tovarny, pak se da hned po vylezeni z protekce valcit, ale se slabyma cilema.
samozrejme v obou pripadech se hodi nakoupit agenty a krast, co to jde
doplneni
(Alvyn, 31. 3. 2007 11:48)
jo a samozrejme na zacatku protekce se prodava vsechno na domacaku a v prubehu tahani postupne, kdyz dojdou penize tak po malych davkach (tak 500 vojaku).
okolo 100 kola tak budete mit zhruba 12k vojaku
ODEHRAVKA 101 a dikta/funda
(Alvyn, 31. 3. 2007 11:40)
Mno pro funda/dikta mi prijde lepsi hrat to bez labek rovnou na kasarny, s tim ze poslednich 15-20 kol stavim zakladny(u funda strediska).
prvni 4 kola stavim 2x farmy a 2x elektrarny, pac jinak to nevyjde.
zem tedy okolo 100 kola vypada priblizne takhle
850 kasaren
250 zakladen
pripadne 700 kasaren, 200 stredisek 200 zakladen
pak dostavim 101 kolo a prodam NE-VSECHNY, ale jen zhruba polovinu vojaku - tak, aby to stacilo na pokrok antiosn a nejakejch 50-100 agentu.
no a je asi jasny, co nasleduje - prodej drog 3x vetsim zemim s vysokou spokojenosti - hlavne fundakum
jinak nevyplati se brat min nez 250k za akci.
Takhle si vklidu vydelate na nanotechnologie a doplnite vojenske techy jeste pred prvni valkou.
za fundaky se vam vetsinou i povede vyprovokovat nejaky ten dobyvak, ci vyhlazovak a mate otevrenou moznost dat si svatou valku v prvni valce.
Samozrejme prodej drog se hodi po cele odehravani v diktature nebo funda.
Vyhodou je, ze uz po odehrani prvni rozvedky od protekce mate zem, ktera jse schopna davat si silnejsi nepratele.
Alv.
Kasárny
(Smith., 30. 3. 2007 22:51)Je lepší stavět od začátku kasárny (máte toho víc na prodej), pak labky a pak (ve chvíli, co už máte slušně techů) továrny.. Ale vnucovat se nebudu..:-)
...
(restore, 22. 11. 2017 8:47)