Využívat systém naplno?
Ano, tušíte správně, tento článek se bude zabývat jednou z nejdiskutovanějších otázek Webgame - omezovat pravidla nebo ne? Využívat systém této skvělé hry naplno? Každý hráč na to má svůj vlastní názor - někdo války bez omezení odsuzuje, někdo si naopak tyto války přímo užívá a Webgame třeba hraje jen kvůli nim :). Co je ale správné? Já si myslím, že základem je věc, že každý má právo si hrát jak chce. To je totiž dle mého názoru to nejlepší na celé Webgame, že člověk není veden k jediné cestě, kterou se musí dát, ale může si vybrat ze spousty možných způsobů, jak hru bude hrát a čeho bude chtít dosáhnout. A co dělá Webgame tak zajímavým je to, jak se různé cesty a cíle těchto hráčů kříží. Nebo si snad myslíte, že by Webgame bavila tolik hráčů, kdyby všichni hráli stejně, například se všichni vyhýbali válčení a v poklidu farmili? Já si myslím, že rozhodně ne, jde právě o to že válečník, kterému jde jen o hodnost, sundá farmu, člověk, co hraje jen pro potěšení z ničení ostatních někoho vybombí a podobně. Tím právě vznikají všemožné situace, díky kterým je Webgame tak variabilní a téměř nevyčerpatelné. Každý může hrát to, co ho baví, každý si ke hře vytváří svůj vlastní vztah. A já říkám - pokud někoho baví totálky, ať totálkuje, pokud někoho baví farmit bezali, ať farmí a podobně. Ale zároveň musí počítat s tím, že ne všichni hrají tak jako on - pokud tedy někdo přijde s totálkou, má farmář smůlu a musí se s tím smířit :). Teď to vypadá, že jsem pro využívání systému naplno, protože tvrdím, že každý má hrát jak mu to vyhovuje, tedy kdo chce, ať hraje bez pravidel, ale podle mě naopak omezování pravidel smysl má - když totiž nejsou pravidla, není co porušovat, a když není co porušovat, není co trestat - a tím by Webgame podle mě dost ztratila - všechny ty vyhrožování za porušování pravidel, následné pomsty - to už prostě k Webagme patří. A poslední věc k tomuto tématu – není totálka jako totálka. Sejít se ve tři hodiny ráno, vyhlásit někomu okamžitou war a kompletně ho vybombit, ne to podle mě není žádné umění. Dát šanci na přípravu a zlikvidovat i připravené soupeře, to už chce skill, tedy pokud mluvíme o opravdu razantní likvidaci. Ale na druhou stranu zase musím hájit přepadávající, a to proto, že pokud někomu dáte totálku a řeknete začátek za 12h, hrozí vám dost velké nebezpečí, že ohrožená aliance si pozve své poskoky, kteří vám dají přepad a máte po legraci - toto je pro mě důvod proč mají přepady svůj smysl. Války s bombením na spokojenost se na první pohled jeví jako ideální řešení, ale někdo neuznává ani je a ještě více lidí není schopno pravidla dodržet a nakonec se to stejně změní v total. Jaký je tedy závěr? Podle mě to, že nikdy se nedá na ničem kompletně shodnout a každý si musí vytvořit svůj názor a můj názor je, že pravidla by se omezovat měla, ale zároveň je třeba respektovat to, že každý si může hrát jak se mu líbí.
Připomínky pište do komentářů.SirIndy
Komentáře
Přehled komentářů
úplně s tebou nesouhlasím pokud nemyslíš těmi středními expy a zisky(dále jen E/Z) normální hodnotu co nyní ve wg je. Co chci říct,je to že farmy by war určitě nepřijali a ty by jsi měl za 12h střední E/Z. Pokud by byly normální jak jsou teď je vše v pořádku. Pak by mělo smysl i to přijímání war, kde by byly E/Z větší než v předchozím případě při fullwar.
názor
(index, 5. 7. 2007 9:46)
asi kazdy o tom uz premyslel, jak to vyvazit
mam nasledujici nazor
neni sice moc ze zivota ale pro WG by byl idealni a rekl bych i revolucni
vyhlasim war s urcitymi pravidly (nebo bez pravidel)
a muzu zacit hned nebo ve fullwar
druha strana muze war prijmout nebo ne
a ted to novum
kdyz zacnu hned (druha strana war neprijme)- expy a zisky budou nejmensi
kdyz zacnu za fullwar - expy a zisky budou stredni
kdyz zacnu za fullwar a druha strana war prijme - expy a zisky se jeste zvysi
ten kdo o WG neco vi - uz chape
gothicman
(Lord.droL, 27. 5. 2007 12:24)v kazdej zemi je co nicit, s tym bombenim to uz je ine.... malej zemi ktora sa zivi rozvedkou najlepsie asi jednotky (mechovacky), pretoze ich musi hlavne kupovat.... ma to vsak problem... ze ta urcite stiahnu dolu sebou :D
...
(gothicman, 26. 5. 2007 17:37)kdyz das nekomu total za 12h se zemi, kde je co bombit a nicit, tak te jeste pred full warem ta druha ali vybombi :) proto nejak odsuzovat prepady nema smysl ;)
index
(Angelo, 15. 7. 2007 9:39)